Tugceeeek bebeğim 1 aylıktı süt ve süt ürünlerini kestik. Mukuslu, köpüklü ve gürültülü kakaydı şikayetimiz. 2.ayın sonunda kakada kan gördük, yumurta dana eti kuruyemişi de kestik. Şimdi 6 aylık oldu. Bu zamana kadar çok katı diyet yaptığım için süt ve süt ürünlerini kademe kademe açtık artık istediğim gibi peynir yoğurt yiyorum 🙏 ama henüz bebeğime vermedik, önce anne sütünden alıyor. Size tavsiyem çok katı diyet yapın. Aylardır çikolata, döner vs yemedim, hepsinin içinde süt yoğurt var diye. Akla hayale gelmedik şeylerde süt ürünleri ve yumurta varmış 🤷🏻♀️