Masal001 6 aylık olduğunda deldirmiştim delerken bir miktar ağladı ama 1 dk sürmedi sestwn korku sanırım uyuşturucu krem sürmüşlerdi zaten şuan 19 aylık farkında bile değil kulaklarını gün içinde kaşıyor ediyor ama küpesini hiç ellemiyor benim doktorum 2 yaşında öneriyoruz daha çok ama çok istiyorsanda 6.ay aşılarını bekle öyle deldir o onu enfeksiyodan falan korur demişti öylede yaptım bir sorun olmadı deldirme sonrası ağlama işte husursuz olma gibi olaylarımız olmadı