Bebeğim 15 aylık olmak üzere. 13 ayına girmeden emziği bıraktırmıştım çok sorun yaşamadık. Şimdi emzikten çekmediğimi mamadan/biberondan çekiyorum yıldım resmen. Biberonu emzik belledi sanki son 2 haftadır gece her uyandığında mama istiyor vermemek için direniyorum ama kıyamet kopuyor resmen katılıyor ağlamaktan. Az mama yapıyorum daha da istiyor sürekli istiyor. Akşam yemeğini güzel de yemiş olsa sanki tüm gün aç bırakmışım gibi mama istiyor 9 a doğru 5 ölçek yaptım içirdim uyur diye uyumadı 10 da uykusu geldi yine mama istedi mecbur tekrar 5 ölçek yaptım az önce bi baktım üstü başı su gibi olmuş o kadar çok mama içiyor ki hangi bezi denediysem sızdırıyor. Üstünü değiştireyim derken uykusu bölündü tabii tekrar mama içti 5 ölçek yapayım dedim yine hatta toktur diye daha az yapacaktım boş biberonu çekti bi süre sonra başladı yine ağlamaya. Gece beslenmesi kesmek istesem katiyen kesemem bu kadar mama içmesini doktorumuz da önermiyor sindirim sistemine de zararlı ee hep çişi üstünü ıslatıyor hasta olacak diye korkuyorum. Napacağım şaşırdım 😢