Ebru0408 Bebeğim daha 1 haftalık yüksek sarılıktan mavi ışık aldı bugün şükür düştü değerleri eve geldiğimizden beri çok sakin ve sürekli uyuyor az emiyor altını değiştirirken bile gözlerini açamıyor uykudan, fototerapi sonrası böyle yaşayan var mı?
Oldugugibibiri Ebru0408 bebeğim de fototerapi almıştı. Değeri düştü diye eve çıkardık ama 2 ay kadar uzamış sarılık devam etti. Mutlaka uyandırıp güzelce karnını doyurun yoksa Allah korusun tekrar sarılık sebebiyle tedavi için hastaneye yatması gerekebiliyor
ikiartibirfilm Ebru0408 Uyandırip karnini doyurun mutlaka sık sık bizde aynı şeyi yaşadık düştü eve geldik 1 gün sonra tekrar gittik değeri yükseliyor olabilir
16032021 Ebru0408 bizimde öylemoldu iki gün sonra kontrole gittiğimizde tekrar yüksek olduğu için yatış verdi bol bol besleyin uyanmıyorsa uykusunda besleyin mutlaka birde ben çay kaşığıyla pekmez verdim doğal gerçek pekmez market değil o da çok iyi geldi doktorlara danışırsan verme diyorlar etrafımda herkes o şekilde düşürdüğü için denedim işe yaradı
bombacimulayim Ebru0408 bol bol besleyin. Sakın anne sütü dışında birşey vermeyin. Ağzı olan konuşuyor şunu verelim bunu verelim diyenlere de bakmayın.
HEY03D Ebru0408 bol bol emzirin bir sıkıntı olduğunu düşünürsende doktora götür tekrardan. Sarılık olmasın diye sarı tülbent felan koyarlar ya sen beyaz koy ki çocuğu farkedersin sarardığını. Baştan ayağa doğru sararır gözlerindeki sarılık sonradan geçer. Sende bol bol su iç sütün olsun annesi ♥️ Sağlıkla büyüt inşallah
Eslemsri Ebru0408 bizimde oldu. Fototerapi gördü ve eve geldiğimizde sürekli uyuyordu. Altını açıp zorla uyandırıp emzirdim.