Akşam üstünden beri ateşi inip çıkıyor 38 oldu az önce ilaç vermeme rağmen nasıl dindirebilirim duş ve nemli bez hariç .nezaman doktora götürmeliyim ? Nasıl uyutmalıyım uyumuyor gerçi ama üstünü hiç mi örtmemeliyim .Çok acem ibir anneyim ya şimdiden kusura bakmayın panik oldum