Kızlar 2 ay 25gün önce sezeryan doğum yaptım.40ımız çıktıktan sonra kanama bitti sandım fakat bitmedi ara ara kahverengi şeklinde kanamam yoğun olmamakla birlikte hala devam ediyor.Aynı sorunu yaşayan var mı?Sizin sezeryan sonrası kanamanız ne kadar sürdü?