50 gündür adet olmuyorum bu günlerde bırden fazla test yaptım negatif dun adet olsum ama afedersınız kahverengı leke geldı az sonra daha yok. Bugun yıne aynı oyle . Normalde boyle bır durumda karsılasmazdım ve bır gun onceden bel agrım karın agrım olurdu . Ustune gorme fılan durumu olabılırmı bılemedım kan testtı vermelımıyım yoksa beklemelımıyım ? 😔