elifiii Halime99 5,5 aylıkken agır ishal olmuştu ve anne sütü bile emmiyordu. Suyun tadını begenmediği için ıhlamur demledik dr önerisiyle ve ıhlamurlu suyu sevdi. ama cok yogun ıhlamur koymuyorum netice bitki çayları pek önerilmiyor.
Ayb Halime99 Lilan merhaba verebilirsiniz her gün kahvaltıda herhangi bir sakıncası yoktur. Özellikle üsye vs gibi durumları atlatmasına yardımcı olur. İçerisine çok az pekmez de koyabilirsiniz bebeğinize demir desteği de sağlamış olursunuz böylelikle. Yalnız bu çok hafif olmalı ıhlamurun tadını bastırmamalı çok tatlı olmamalıdır. Sevgiler
Ates_mami Halime99 doktorumuzun tavsiyesiyle 6. Aydan sonra ıhlamur verdik. Hatta kış aylarında hergün kahvaltıda verdik. Zaten bebeğe verilebilecek tek çay ıhlamur
Alininannisi Benim oğlumda çok seviyor ek gıdaya başladığımdan beri veriyorum ne zararı olabilir ki tam tersi yararını gördüm
pazartesisendromu Ayb benimde 6,5 aylık bebeğim geniz akıntısı var dikkat et dedi doktor bronşite dönmemesi için; bende bugün ilk defa elmalı ıhlamur yaptım içine pekmez kattım şifa olur inşallah
Annesionuyesin Verebilirsiniz bir sıkıntı olmaz ben 2. Aydan beri veriyorum grip olduğunda çokta iyi gelir ama ben ıhlamur çiçeği alırım sapsız hem tüm şifası çiçeğinde hemde saplarıyla yapılınca daha ağır oluyor
Hanteyy Çok yoğun olmamak şartıyla verilmesi detayı çok önemli çünkü bitki çayı kaç gr demlendiği bazen yetişkinler için bile önem taşıyor.
Birsu3435 Halime99 doğduğu günden beri verdim özellikle babaannem 40 gün ver şifa olur demişti kendisini dinledim verdim halada ara ara veriyorum hiç bir zararını görmedim şükür
Yasminadem Halime99 bizim doktorumuz da 5. Aydan sonra ıhlamur, rezene, papatya gibi çayları günde 30 cc geçmemek üzere verebilirsin demişti ben kahvaltılarda genelde ıhlamur veriyorum kızım şu an 9 aylık