Ben yarim paket kullandım fakat surekli ishal yapti beni o yüzden bıraktım, sütü arttırmıyor ama sütün kalitesini, besleyiciliğini arttırıyor diyorlardı ben açıkçası çok bi etkisini göremedim, bana da enerji vermiyordu üstüne yan etki de yapınca bıraktım 🤷🏻♀️