Selam hanımlar, size bir şey sorucam umarım yardımcı olabilirsiniz. Kızımla birlikte kırkımız bir kaç gün önce çıktı ve artık kanamam falanda kalmadı zaten normal doğum yaptım o yüzden yaram falan da yok Allaha şükür. Ama korktuğum bir şey var, ben ikinci çocuğuma geri çekilerek hamile kaldım o zamanlar oğlum daha 8 aylıkdı. Kırkım çıktıktan sonrada şimdiye kadar 3 kere falan ilişkiye girdik ve hep geri çekilerek korunduk. Ben spiral taktıracağım ama daha randevu almadım bunun için ama eşim sabırlamayıp hemen ilişkiye girmek istediği için sadece geri çekilerek korunabildik. Ama ben korkuyorum geri çekilerek hamile kalmış biri olarak korkuyorum, sizce ben hemen hamile kalır mıyım? Ha bu arada daha normal regl olmadı sadece doğumdan sonraki kanamam bitti. Nolur yardım edin