Kızım iki ay kadar çok güzel emiyordu. Doğar doğmaz o kadar güzel tuttu ki memeyi biberon emzik de kullanıyorduk ne güzel meme reddi olmadı dedik. Sonra iki ay olunca hafif hafif Memet bırakmaya başladı. Tutup bırakıyor gğzel çekmiyor. O zamana kadar da gaz sıkıntımız vardı. Kolik gibi akşamları saatlerce ağlardı. Ondan kaynaklı sandık. Gazı olduğu iÇin ememiyor sandık. Tam o aralar yani iki ay dolunca gaz sıkıntımız bitti ama emmesi daha da kötüleşti. Gündüz sürekli meme vermeme rağmen emmemekte başladı. İki dk zor bela emip ağlaya ağlaya bırakıyordu. Açlıktan ağlıyor gene veriyorum gene bırakıyor. Bu şekilde hiç süt birikmemeye başladı mama aldık bu sefer daha kötü oldu hemen biberonu bıraktık. Yaklaşık 10 gğn oluyor bırakalı belki geçt bile. Ama hiçbir düzelme yok. Daha kötüye gidiyor gündüz hep ağlıyor iki dk üç dk zor bela zıplaya zıplaya geze geze emzirirsem o kadardan ne kadar doyduysa işte. Gece uykusuna geçip şöyle 4-5 saat uyuduğunda sütüm birikiyor o zaman bi memeyi ona ayırıp birini sağıyorum. Ertesi gün gün içinde sütüm gene bittiği iÇin sağdığımı veriyorum. Kaşıkla da çok zor oluyor sürekli ağlıyor ağlarken ağzından akıtıyorum işte yarım yamalak doyuyor hep. Akşama kadar da hep huzursuz sonra yüne akşam uykusu vs günler böyle geçiyor. Kaç gündür çocuğumun gülmesini unuttum. Hep ayaktayız emzirirken uyutmaya çalışırken sakinleştirmeye çalışırken. Bazen bi 2 saat uyursa ben de uyuyorum. Bi yandan süt olsun diye yemediğim içmediğim şey yok. Laktamax humana rezene tahin helvası ve en önemlisi elimden su hiç eksik olmuyor gene de gündüz yeteri kadar olmuyor. İki gğn önce doktor besin servisinden şüphelendi. Burnu da tıkanıyor sürekli. Kuruyemişe alerjisi çıktı. Onu da yiyordum. Ondan kaynaklı olabilir dedi. Ama gece emiyordu yani uyku sersemliğiyle. Gündüz emiyordu. İki gğn oldu bıraktım yemiyorum ama hala bi düzelme yok. Bugün gene çok zor geçti. Uykuları da önceden çok güzeldi. Gece gündüz en az 2.5 -3 saat uyurdu. Şimdi gündüz 45 dkyı geçmiyor ağlayarak uyanıyor. Uykularını da uzatmıyorum. 45. Dkda direkt uyanıyor pışpış emzik hiçbir şey yaramıyor tekrar uykuya dönmesine. Çok nadiren döndüğü oluyor ama haftada bi kere anca. Uykusunu alamadığı iÇin de huzursuz uyanıyor.
Bu arada emzik hala veriyoruz. Emzik vermesek hiç uyumuyor bi saat ağlıyor uyunuyor mecbur emzik veriyoruz öyle uykuya dalıyor.
Böyle şeyler yaşayıp düzelen oldu mu neler yaptınız yoksa hep böyle mi olacak 😟