Moana Daha dün ağladım deli gibi uykusuz ve yorgunum o halimle 2 saat uyutmaya çalıştım sonunda uyudu bende 1 saat takılıp tam yattimki yatmamla dakkada bir kalkmasi bir oldu 1 saatte öyle uğraştım eşim geldi sen git yat ben ilgileneyim birazda gittim ve budefada sinirden ağlamaktan uyuyamadim😪😪 yanında yapmıyorum ama sizde bebisinizin yanında yapmayın üzülür