Kızlar bebeğim 1 aylık. 1 haftadır gaz sancıları başladı kıpkırmızı oluyor ıkınıyor bağırıyor ağlıyor. Kabız değil hatta ishal gibi gayet güzel tuvaletini yapıyor sarımtırak renkte. bazen emiyor genellikle sütü sağıp biberonla veriyorum biberonum normal eczaneden alınan plastik biberonlardan. Bu anti kolik biberonlar gerçekten işe yarıyor mu ? Tavsiyeniz var mı? Gaz damlası da aldık eczaneden ama pek işe yaramadı gibi sanki. Bugünde rezene içmeye başladım bakalım işe yarayacakmı. başka tavsiyeniz var mı kolik bebeklerimiz için :(