Bebeğim normal uyuyan bir bebekti huysuzluk Arada bir olurdu 5 aylık artk kimseyi görmeye tahammülü yok biri gelsin yada babamlara gideyim çocuk bütün gün ağlıyor diş mi bilmiyorm bana hafif şişlik var gibi geldi ama 2 3 çocuk büyütmüş ablalar diş degil dediler öyle diş şişliği yok dediler birini görünce uyuyamıyor çocuk babası hep mesaili çalışıyor genel olarak bütün gün benimle cok çıkmıyoruz dışarı 2 hafta öncesine kadar gittiğimiz yerlerde uyurdu gülücük atardı smdi birini görünce uyuyamıyor sonra daha cok sinirli oluyor bugün nerdeyse on dakika bile uyumadı emmek istemedi misafirler gitti bi on dakika sonra kendine geldi emdi emmeyi bırakacak diye cok korktm mama da veriyorm geceleri 90 cc bi kere ama bu huzursuzluk neden kaynaklı bılmiyorum dün 38 oldu ateşi çarpol verdim iki kere düştü bidaha ateşlenmedi normal agrı olsa biri gittikten sonra sustu uyudu emerken salonda uyumustu yatarak emziriyorm odaya getirdik daha sinirli tutmak istemiyor ama öyle böyle değil nasıl ağladı yaş da aktı gözünden zorla zorla babası cizgi film açtı en son bi iki dakika gördü emzirdim tekrar ters çevirdik telefonu sesiyle smdi emiyor ama ben cok yoruldum çocuğumun huyu değişti ne zaman düzelir ve neden kaynaklı böyle 😭😭😭