kelebegin_annesi Kızıma antiniyotik kullanıyorum sabah verdim içti ama demin verdim 1 dk durdu durmadı midesinde hepsini çıkardı bidaha geri vermedim varmı böyle olan geri versemiydim acaba aklımda kaldı iyileşmez diye de ne yapacağımı bilemedim
Gizemcbc kelebegin_annesi Merhaba verilen ilacı 5 dk içinde kusarsa tekrar veriliyor. Bizim acilde öyle olmuştu ilacı kustu dedim 5 dk içinde ise geri verin ilac dedi doktor geçmiş olsun
Hilaalhepp kelebegin_annesi oğlum 2yaşında bunca zaman ilaç kullanımında çok sıkıntılar çektim çünkü verdiğim şurubu beğenmediği bişeyi hemen öğütüp çıkarıyor , aç karna verip kahvaltı yaptırın başka çaresi yok korkmayın antibiyotikler aç karna verince zararlı falan diyorlar üstüne hemen yediriyorsunuz tek sabit tecrübem bu
Elif_123 Rutin olarak başıma geliyordu her ay antibiyotik içtiğimiz için çok yaşadık aynı sorunu ve asla ikinci kez vermedim bi sorun olmadı
Elif_123 Eksik alması fazla almasından iyidir diye düşündüm hep çocuk doktoru da artk farklı bi antibiyotik yazıyor bize o sorunumuz bitti