fatma_erva 15 aylik olduk sadece 4 dişi var ya geç mi kaldı diğerleri yoksa çıkarmı sizinkilerin kaçtan acaba
geceuyumayanne1 fatma_erva bizde 6 dişde kaldık ne gelen var ne giden 😂 diğer dişler ne zaman çıkacak diye bekliyorum bakalim
DiDoCe fatma_erva Bizde 14 buçuk ayligiz ve 3 buçuk diş😂 çıkar çıkacak illaki yani dissiz kalacak hali yok dişsiz dedeler gibi😂
eylul19 eylul19 genetık galıba dıslerde .bende hızlı cıkartmısım bana cekmıs 🙊sıkıntısız cıksınlar da elbette vaktı zamanı gelınce cıkarırlar.