5 ay 3 günlük bebeğim ama sürekli olarak kusuyor doktor ar mama önerdi onu kullanıyoruz ama kucağımıza alınca onu bile kusuyor sürekli babybjörnde tutmaya çalışıyorum kusmasın diye tekrar farklı bi doktora götürmeyi düşünüyorum acaba reflüden farklı bir rahatsızlığımı var diye üzülüyorum artık başına gelen var mı acaba?