Esraabrklug Kızım 1 aylık ve saçımı hem kesmek hem boyamak istiyorum . Kesmek kolayda boyamaktan korkuyorum ya süte geçerse nasıl boyayacak birkaç saat sürüyor boyaması ve birkaç saat sütte vermemek gerekiyormuş sağmaya da zorlanırım nasıl yapicam sizler nasıl yaptınız acaba ??
Minikpasam Esraabrklug ben kendim boyuyorum saçlarımı 3.ayda ombre yapmıştım doktorum emzirebileceğimi söyledi diplere deymemesi önemli olan
Zhdee Esraabrklug amonyaksız saç boyasıyla boyayabilirsin. Watsons,gratis,rossman veya herhangi bir parfümeri bak vardır mutlaka.
Melikeceylin Bence kuaforde yaptirin tek renk bir uygulama da ozamanada bebeginiz uyanmadan hal olur bide hicbiyerr bulasmas . Ombre gibj bise yaptircaksaniz baya vakit alir cocukda kokudan rahatsiz olur ben sordum kuaforume kana gecmiyomus bende boyattim olecelikle bir saat icinde isimi bitirdi ve bebegim uyanmadan hal oldu