Kızlar doğum iznim bitti bebeğim 7 aylıkken işe başladım, işe başladıktan sonra bebeğimin tüm huyları değişti benim kucağımdan aşağı inmiyor tuvalete girsem ağlıyor, normalde biri kucağına çağırdığında giderdi artk asla gitmiyor 2 ay oldu işe başlayali ama kafam çok karışık ücretsiz izin mi alsam diyorum artk çünkü bebeğini tanıyamıyorm tüm huyları değişti bu iki aylık sürecinde bir ay kardeşim bir ay kayınvalidem baktı sizin fikirlerinize acil ihtiyacım var