Asafeymeninannesi Hayırlı geceler Lökosit değerlerimiz çok düşük. En ufak bir hastalığı dahi kaldıramıyoruz. 6.hastalığı en ağırından geçirdik. Bağışıklık sistemi yerle bir Lökosit, beyaz küre düşüklüğü yaşayan miniklerimiz oldu mu?
Minikpasam Asafeymeninannesi merhabalar geçmiş olsun miniğe. Bizimde nötrofilimiz düşüktü doktorumuz 950 ye çıkınca önemli birşeyin olmadığını söylemişti sizin ne kadar değerleri