ATLAS17 Yagmurildnzz biz 1 senedir evolvia kullanıyoruz doktorumuzun tavsiyesi ile başladık şuan 14 aylık alerjimiz geçti ama hala kullanıyoruz başka mama sevmedi içmedi. Sindirimi kolay, kokusu ağır değil. Evolvia rp
Fatos3520 Yagmurildnzz neocate mama veriliyor ama tadı çok kötü, vanilya şurubu alıp mamayı her yaptığınızda 3 damla koyup verebilirsiniz bebeğinize biraz tat veriyor
ATLAS17 Bsraylmzz en başından beri boyu kilosu olması gerektiği gibi normal kiloda şuan 14 aylık 11 kilo
Denizzzzzyldz Aptamil progeminas kullandık. Bizim bebek çok zor kilo aldı fakat. Arttık mamadan mı yoksa yaşadığı sık sık ishalden mi bilemem. Halen zor kilo alıyor diyeti açtık ama