Arkadaşlar merhaba doğum sonrasi adet bozukluğu normal mi aşırı sıkılıyorum ya doğum yapalı üç ay adet olmadım daha sonra oldum her ay oluyorum ama cok geçiyor mesela 10 gün 15 gün falan geçiyor çok düzensiz normal mi aydınların her ay belki hamileyim diye stres oluyorum şuan 7 gun geçti