3 Aylik hamileyim. 1 aydir bel tutulmasi kalca agrisi cekiyorum beyin cerrahine gittim hoc birsey yapamiyoruz diyolar hamilelikten dolayi. ilkten belimin sağ tarafi tutuldu sicak su torbasiyla idare ettim simdide sol tarafima geçti basamıyorum yürüyemiyorum tualete dahi gidemiyorum ve hic bi tedavi uygulanmiyor başina gelen var minasil gecirdiniz bunu ilerde karnim buyuyunce ben yatalak kalirim simdi daha kalkamiyorum yataktan cok zorlaniyorum nasil gecicek bu boyle yardim edin kafayi yicem 1 aydir