Masal34 Arkadaşlar 4 ay önce doğum yaptım emziriyorum karnım şiş regl olamıyorum regl olmak için ne yapmam lazım ? Birde regl sonrası bu şişlik gider mi?
Yasedem Masal34 bu süreci siz bir şey yaparak etkileyemezsiniz bende bir kaç doğal yöntem dedim ama kızım 6-7 aylıkken oldum ilk regl mi
Askimizinmeyveleri Adet getirici iğneler var ben ondan oldum süte etki etmeyen kadın doğum doktoru yazıyor bilginiz olsun ama hemen getirmiyor bi kaç haftayı bulabilir hapıda varmış fakat iğne daha çabuk etki ediyormuş
Sblylmz Ben 11 aydır bekliyorum😂 ki düzenli adet gören biriydim ama hiç acelem yok zamanı gelince olur karnımda da hiç bir şişlik yok şükür
AfraZeynep Sblylmz çok iyi maşallah ben hem sezaryen doğum yaptım hemde kilo aldım emzirme döneminde 😒
AfraZeynep Benim 4 ay oldu Doğum yapalı bugün hafif lavaboya çıkarken kanamam geliyor belimde ağrıyor geçen ay da böyle oldu peçeye geliyor sadece emzirdiğimiz için çok normalmiş ama benim karnım davul gibi 😑
Kbrdn AfraZeynep merhabalar 2 yıl olmus ama gobegınız sonradan indi mi regl olunca herkes degısmıyır demıs bende zayıfım kılom yok ama gobek cok adetle inmesı umudum da cok merak edıyırum
Kbrdn Masal34 AfraZeynep merhabalar 2 yıl olmus ama gobegınız sonradan indi mi regl olunca herkes degısmıyır demıs bende zayıfım kılom yok ama gobek cok adetle inmesı umudum da cok merak edıyırum
Ceyylin Dogum yapalı 5 ay oldu iki kez adet oldum ilkinde hiç kan gelmedi sadece lekelenme ikincisinde çok kan geldi benim 40ım çıktı 1 ay sonra hastalandım ama göbek inmedi çnkğ öyle aman aman bi kanama gelmiyor
AfraZeynep Ceyylin bunu duyunca nedense üzüldüm ve adet olmak istemiyorum bir umut regl olursam göbek gider diyordum 🙄 ozmaan boşa Ümit etmeyeyim
Helloyagmur Masal34 3. Ayimda oldum bence bekleyin 1. Seneye kadar normal olmamaniz disaridan tetiklemek nekadar dogru olur bilemiyorum :) doktorunuza danisin lutfen
ALPASLANINannesi 40 im cikti hem 6 gun sonra adet oldum siskinlik de oyle cok fazla bir degisim olmuyor malesef
Zeynebimzehram Masal34 canım benimde ilk doğumumda 9 ay olmadım ikincide ise hemen oldu şuan bebeğim üç aylık.doktora gittiğimde hap verdi ama ben kullanmadım hiç. Tarlusal isminde bi hap
Mahza Zeynebimzehram 6 ay önce Doğum yaptım. İlk regl 4 aylıkken oldum 3 gün sürdü çok azdı. 2 ay gecti hala olmadım normal mi ?