Fatmasasmaz bebeğimin memeyi emmeceğine dair inancım yok olmuş durumda maalesef. Çok şükür uyku olsun diğer rutinlerim olsun hiç eksik kalmıyorum. Ben Uyuyayım diye eşim kayınvalidem kayınpederim hep çocuğu oyalıyorlar.iyi beslensem de azaldı. Ama pekmez+maya yaptım bayağı arttı