MGYE Kızlar tuzlu kurabiye tarifi var onu yapacağım ama bir adet kabartma tozu var tarifte ve maalesef evde yok. Kabartma tozu koymasam olur mu ya? Yani bozar mı tadını?
Veragillerden MGYE Tadını bilemiyorum ama görüntüsünü bozar, puf bir kurabiye olmaz az da olsa kabarması gerek diye düşünüyorum. 🌺 🙏