Aybukemm Ben kendimden örnek verim ilk açtığımda kızıl bir oldu aradan 1 hafta geçti 2 kere acici uyguladım ve platine kadar açtım alışkınım gramaj vs biliyorum daha sonra da platine boyadım şuan saçım koyu kahve ve tekrar aynı şekilde boyucam ve şunu da eklemek isterim eğer hiç yapmadıysanız tek başınıza bilgili birinden yardım alabilirsiniz ben arkadaşlarıma da yapıyorum ilk yaptığımda bile tam ton tutuyo tabi bunu kendi saçımda uygulayarak sabitledim tekrar soyluyim kaliteli bir acici kullanmak önemli çünkü iş acicida bitiyo saçı yıpratan ve yakan odur boya değil (bende hiç yanma ve yıpranma olmadı)😊