Bebeğim 2 buçuk aylık.doğduğundan beri mama ve anne sütü alıyor bir aydır sağım yaparak sütümün arttığını görüp mamayı azalttım ama doktor kontrolünde yeterince kilo almadığını öğrendim.mamayı artırabileceğimi söyledi doktor.Fakat zaten biraz emmeye karşı isteksiz tamamen bırakırsa diye korkuyorum.o yeterince emmeyince de sütüm azalıyor gibi geliyor.gece emmelerimiz daha iyiydi ama bu aralar beş dk geçmeden tekrar uykuya dalıyor.ne yapacağımı bilemiyorum.Sütümün azalmaması daha verimli olması ve bebeğimin daha istekli emenilmesi için tavsiyelerinizi bekliyorum🙏🏻