Kizlar bigun bebegim ayağa kalkmaya çalarken kafasını çarptı ama çok sert düşmedi bi anda gozelei kaydı bayilir gibi oldu çok uykusuzdu bide sonradan toparlandı kusma olmadi bilinçli oynuyor gülüyor seslere tepki veriyor 2 saat unutmadım ama içim içimi yiyor bi nöbetmi geçirdi düşmeye bağlimi oldu böyle şeyler yaşayan oldumu