Bugsbunny 12 gün önce SeZeryan Doğum yaptım Sorum şu; İdrar yaparken zorlanıyorum. İçten bi kasılma oluyor gibi oluyor. Sonda takılan yerde de aynı şekilde acı hissediyorum Sonda takıldığı için mi bunu yaşıyorum acaba? Doktorum fazla önemsemedi daha taze ameliyat oldun normal geçecek dedi ama içim rahat etmedi nedense. Aynı sorunla karşılaşan var mı ne zaman geçiyor bu durum 🥺
gzdsahin Bugsbunny bende sezeryanla Doğum yaptım canım ameliyat yerinde agrı vardı sadece bunu hiç yaşamadım. Başka bi doktora görün istersen 🤗
mama Bugsbunny bende yanma olmuştu. Hatta idrar yolu enfeksiyonu oldum diye düşünmüştüm ama kısa bir süre sonra geçmişti
Kdrye Bugsbunny idrar yollarınızda iltihap olabilir diye düşündüm bende de bu durum hiç olmadı sonda takılıp cıkartılırken kapmış olabilirsiniz. Başka bir doktora sormanızda fayda var
egee Bugsbunny bendede olmuştu canım hatta baya bi panik yapmıştım bi yerimi mi kestiler sonda takarken diye bi 15 gün sonra falan geçti heralde ama tuvalete gitmek istemiyorum ağrısından bol bol su iç
Pier Bugsbunny bende de aynı durum oldu. Doktorum Sondadan dolayı idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğimi söyledi. Hemen antibiyotik yazdı. En az bir hafta o acıyı çektim. Öyle ki İdrarımı yaparken ağlayacak kadar ağrım oluyordu. Bence doktorunuza bir danışın. Geçmiş olsun bu arada.
Asafeymeninannesi Bugsbunny Ne yazık ki bende yaşadım ve kısa bir süre sonra geçti. Çıkmak istemiyordum, öylesine canım yanıyordu. Enfeksiyonluk bir durum söz konusu değildi ama sizin biraz uzun sürmüş gibi. Az daha bekleyin geçmezse farklı bir doktora görünün
Hsrtm Bugsbunny aynısını bende yaşadım hemn hemn bir ay sürdü gittikçe geçiyor acıda yanmada merak etme
Gurbet_kusu Bugsbunny bende 22gun önce sezeryan oldum idrar yaparken yanma oluyordu 2gundur geçti. Bence bir sıkıntı yoktur ama istersen bir doktora danışınız
Payidar Bugsbunny Benim böyle bir sorunum olmadı. Sadece sezeryan yerimde ağrı mı yanmamı değişik bir şey oluyordu hemen geçiyordu. O da bence ağrımdan kaynaklı kendimi kastığım icin otururken zorlanmamdandı. Başka bir doktora daha görünün isterseniz 🙏🏻
Tuba Bugsbunny bendede ayni sorun vardi resmen lavaboya gitmekten korkar olmustum. Doktorlara söylemistim onlarda normal oldugunu ve bol bol lavaboya cikip idrar birakmam gerektigini söylemisti. Sanirim bende 1 hafta sürmüstü sonra dayanabilecek sekilde bi agriya düstüydü
Deletedmom136 Bende de oldu tuvalete gitmemek için su içmek bile istemiyodum ama kendiliğinden geçti, enfeksiyon vs değil normal diye biliyorum
Mrym_53 Bugsbunny enfeksiyon olabilir canım bi tahlil ver bende aynısını yaşadım ağrı oluyordu enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandım
Ozgenur45 Bugsbunny canım ben yaşadım bu durumu hatta benim baya uzun sürdü dr gittim bende iltihap vardı ondan kaynaklı birde sonda tahrişl etmişti ondan oldu sonradan geçti gitti şükür 🙏🏻
GizemDmlSak Sondadan sonra 2 yada 3 kere idrar cikinca gecti yanma hissi eger sizde gecmediyse idrar yolu enfeksiyonu olabilir bi acile gidip tahlil verseniz idrar yaparkeb yanmam oluyor diye 2 saate falan sonuclar cikiyor zaten 👐🏽
Nesrinbek88 Bugsbunny bende aynı acıyı cektim ewet sonda takıldıgı için acıyor bi süre devam ediyor o