elifugba Ateş huzursuzluk oldu mu? Bizde huzursuzluk var meme de bile ağladı ateşlenmeden atlarız insalah
Kadifemsii elifugba çok şükür şimdiye kadar aşıların yan etkisi olmadı hiç . Sabaha birşeyi kalmaz yavrunun . Aşının etkisi 24 saat sürer demişti doktorumuz
Aysenurulger elifugba merhaba bizde bugün olduk tıpkı dediğiniz gibi elleri yanakları soğuk ateşi 36.7 alnı başı çok sıcak sizin ne kadar sürdü bu durum? Birde çok inliyor ağrısı var galiba ne yapmalıyım tavsiyeniz var mı acaba 🥺
elifugba Aysenurulger ya inlemesi falan olmadı çok şükür ben aşıdan önce calpol verdim ateşi çıkmadı sadece huyu degisti surekli kucak istiyo kucaktan indirdim mi ağlıyo
Aysenurulger elifugba evet benimki de öyle kucaktan iner inmez aglama değil ama çok mizirdaniyo uyanıyor 🥺 inşallah çabuk geçer sizin ne zaman düzeldi
MiraySahin Bizim de yarın sabah, simdiye kadar hiç bir asida yan etki görmedik bakalim yarin neler olacak
elifugba Annekuzusu06 ya zor değil de huyu çok değişti mesela memeden kendini hiç ayrılmazdı simdi bi degisik biseyler duysun kafasını kaldiriyo ve emmiyo
Annekuzusu06 elifugba ateş falan oluyormu bende çok korkuyorum aşıdan zaten daha yeni hastalık atlattı
Aysenurulger elifugba hadi yaaa ayyy benim için sorun değil canları sag olsunda Allah eksikliklerini göstermesin o acı cekmesin yeter dayanamıyorum o böyleyken eminim anlıyorsunuzdur beni 😟