Babywho sarı kantoron yağı sürün ben çokmkötüydüm ağlayarak bağırarak emziriyordum gamastan zeytinyağı herşeyi denedim geçmedi en sonunda kantoron yağı herşeye iyi geliyor diye deneyeyim dedim bikaç güne hafifletti şimdi tamamen geçirdi. Bir de kıyafete sürtmemesi için silikon kapak aldım koruyucu sizde öyle yapın faydasınolur pedler yapışıyor yaraya çünkü daha kötü yapıyor.