Hanimlar, çocuğuma kışlık birkaç parça bir şey alayım dedim. Eskiden lcw gayet uygundu şimdi en basit bir atlet bile 50 liradan başlıyor. İnanın içim acıdı ne olacak bu halimiz böyle? Hadi dedim bakayım alayım ama yok tek alt eşofman 100 lira diyor. Yazıklar olsun böyle fırsatçılık yapanlara. O kadar üzülüyorum ki şu halimize. İnanın geçen sene bile çok daha iyiydi her şey. Siz nerden alışveriş yapıyorsunuz? Böyle giderse ben pazardan giyinmeye devam edicem. En azından pazarlık edebiliyoruz