Ezgiiokay canım benimde aynı senin gibiydi maşallah sütüm de çok gazla geliyordu ve çok yağlıymış ebenin dediğine göre ben emzirdim ağlaya ağlaya yerleri tepe tepe genel cerrahiye kaç kere gittim lansinoh zeytinyağı kakao yağı sarı kantaron yağı tahin yağı neler neler kullandım geçmedi en son göğüs uçlarım kopacaktı doktor emzirmemem gerektiğini söyledi birini sadece et parçası tutuyordu birimde aynı olmak üzereydi ben maalesef emzirmeyi bıraktım. Doktor ikincisi olursa onu hiç emziremezsin bak bu bebeği emzirdin yine dedi ve öyle olunca bıraktım. Herkesinki aynı olmuyor sende sarı kantaron yağı, kakao yağı ve de tahin yağını dene belki sen faydasını görürsün 😘