Kızlar bir kızım var ilk anneliğim haliyle acemiliklerimde olmuştur. 15 aylık yavrum ama nasıl anlatsam takıntılı bir şekilde her istediğini iiiiiiiii diyerek annnnnnnni diyerek bastıra bastıra her dk böyle diyor çığlık atıyor susmuyor anlamiyor istediğini versemde yapsamda anlamıyor çıldırmak üzereyim neyi nasıl yanlış yapıyorum bir eksiklik var ama ne bulamiyorum. Ben mi anne olamadım . Sabah 7-8 arası kalkar kahvaltıda tek yediği tavada yumurta 1 yumurtadir Ne peynir zeytin domates vs yemez hiç. 12-2 arası uyur ve oglende çorba icer bir kase tamam . Ağzına bişey almaz . Ya bana gelir ya anneannesine. Başkasına gidince çığlık çığlığa basar. Çok sinirli mesela aşırı sinirli bebek sinirinden kendini kasıyor beni tırnaklarıyla sıkıyor kirpkirmizi oluyor. Akşamda son zamanlarda 7 de uykusu geliyor uyutmamaya calisisyorm ama basıyor çığlığı uyumak istiyor . Sonra gece 2 de uyanıyor uyku sersemi mizirdaniyor hem kendisine hem bana eziyet oluyor bugün akşam yine 7 de uyudu 8 de uyandırdım. Gece uyanır diye . O kadar huysuzdu ki hep öyle zaten hep huysuz . Hala uyumadı mesela ve hicbisey yokken bağırıp ağlıyor . Tek sakinlestigi şey biberonu ve maması olsun hiç reddetmez. Ek gıdadan çok biberona düşkün vermesem kiyamet kopuyor eninde sonunda o biberonu alıyor mama içmek için kıyameti koparıyor sonra doğru düzgün bişey yemiyor . Nereden nasıl başlayacağım Allah aşkına yaaa . Hepinizin çocuğu uslu ve herşeyi yiyen beslenmesi güzel akşam 9-10 deyince uyuyor mu ? İnsan da kendine bir iki saat kalsın istiyor uyumadan önce biraz kafa dinlemek istiyor ama yok yok. Ben ne yapacağım ya ne yapmalıyım ?