22 aylık ikizlerim var. Zaten 2 yaş sendromundaydık şimdi bir de hastalar iyice dayanılmaz oldu yani 😩 kızlarımdan birisi inanılmaz derece de babasına düşkün oldu son 10 gündür. O doyursun o uyutsun hep onun kucağında olsun istiyor. Adam tuvalete bile gidemez hale geldi. Ben aldığım an çığlık kıyamet ağlıyor. Gece de böyle. Uyuyor 10 dakika sonra baba diye ağlayarak uyanıyor. Bitik durumdayız böyle bir şey yaşayan var mı nasıl geçer bu durum?