Annelerim 25 aylık bir kızım var🙏🏻 Son zamanlarda özellikle çok korkak oldu. Ses geliyor telefonunu alsana ses alır diyor. İçeriden bişey istiyorum mesele odadan kafayı uzatıyor sonra gitmekten vazgeçiyor ses gelir diye. Neyse konşulardan ses geliyor mesela. Anne ses nerden geliyor ses geldi falan diyor maşallah kulağıda en ufak sesi bile duyuyor diyebilirim. Kaç kere kucağıma aldım apartmanda diğer evleri gösterdim bak kızım başkaları yaşıyor buralarda falan diye anlattım yada dışarıdan ses gelince camdan baktık, bak arabalar ses yapıyor yada çimleri biçiyorlar falan artık neyse. Ama bir ses korku olayımız var🤦🏼♀️ Şimdidee: kızım sadece yemek saatleri çizgi film izliyor. Cry babies açılmış youtubedan bende tuvaletteydim baktım bir bölüm canavarla ilgili. Başta önemsemedim tuvaletten çıktım ve kapattım ama kızım sonraki günler hep canavar geliyor kaçalım falan demeye başladı yada bensiz asla ama asla oda değiştirmiyor. Bişey istiyorum içeriden tamam diyor tam kapıya gelliyor şöyle bir bakıp gitmekten vazgeçiyor. Resmen evdeki yapışık günlerimize geri döndük.😔
*** böyle bir durumu yaşayan var mı? Bu durumu nasıl yönetebilirim? Akışına bıraksam kendiliğinden geçer mi? Destek mi almalıyım?