Kahve_kokusu Merhabalar.Bebegin 1 yasinda. Yaninda biri oksursun ,hapsursun iç ceke ceke agliyor korkuyor . Özellikle erkekler yapinca . Herhalde onunlarin ses telleri daha kalin oldugu icin mi bilmiyorum. Bunu nasil alistirabilirim .
Alnalprdha Kahve_kokusu benim oğlum korkuyordu kızımla şakasına hapsuuu diye gülüşmeye bunu oyun haline getirmeye başladık ve bunu bu şekilde aştık o da gülüyor artık 😄 bazen unutuyorum hapşıriyorum bianda gülüyor çok tatlı 😍
Aras2021 Kahve_kokusu iyi akşamlar acaba çocuğunuz ağlamayı bıraktımı benim oğlum da biri öksürünce ağlıyor
Kahve_kokusu Alnalprdha beraber yapinca dediginiz gibi bana guluyor aglamiyor ama bir baskasindan korkuyor 🙂💁♀️