Kızlar selam. Biz 5 buçuk aylık olduk şükürler olsun. Ek gıdaya başladık. Akşamları çorba yapıyorum oğluma gündüz ara öğün olarak kendim yaptığım meyve pürelerinden veriyorum sabah kahvaltı henüz tam başlamadık neyse 🤣 ama gece tok tutsun diye kaşık maması vermek istiyorum. Şimdi çoğu kaşık mamada süt var 6+ üzeri olanlar. Ama süt 1 yaşına kadar verilmiyorya 🥴 bu mamaları nasıl vercez benim kafam karıştı. Versem bi sorun olur mu illaki veriliyordur yani kullananlar yazabilir mi lütfen