Hanımlar merhaba, bebeğim 93 günlük.Kırkından sonra üç günden sonra bile gliserin (fitil) veremeyince kaka yapmıyor, öncesinde günde beş altı kez yapardı, yapınca da kokuyor, kabız mıdır doktor fitile alıştırma dedi çok huysuzlaniyor,can çekişiyor gündüz nerdeyse hiç uyuyamıyor , sizinkilerde durum nasıl