Seymagirgin benim kızım gidiyor 3 gündür ve çok mutlu ilk gün yarım saat ağladı gitme diye öğretmeni oyaladı çıktım asagıda bekledim bi süre sonra yukarı çıkıp sordum oyun oynuyoruz ağlamuyor dedi ve öğretmeni cok sevdi arkadaş edindi normalde yabancılardan kaçan arkadaş edinmeyen içine kapanık bi çocuktu bu kadar kısa sürede gelişimi bizi çok mutlu etti. Şöylede bişey var bu çocuklar zorunlu anaokul sürecinde de ağlayacak 1. Sınıftada ağlayacak bi şekilde alışmaları lazım sosyalleşmesi lazım bizzat bunun icin gönderdim evdeyim çalışmıyorum