Meraba anlaşır keleimeri varsa çocuğunuz da yada cümle kuramıyor ise mutlaka gidin çünkü bizimde aynı yaş.cocuk pskiyatri gördü devam ediyoruz.cumle kurma beklenir bu yaş için ama her gelişim farklı gider bizim ayina göre geri görünuyi oğlum da hiperaktif hemde özel eğitim başlattık biz.dil bağı yoksa konuşur göz temasu ile sürekli oyun oynatip konusun.. şüpheniz varsa doktor gerekir