7 ay önce doğum yaptım tüp bebek ile hamile kaldım adetim her ay olurdum ama düzensizdi 7 aydır hiç olmadım 2 gün önce hafif kanama oldu ve o gün stres üzüntü yaşadım oğlum boğuluyordu az kalsın adetim kesildi birdaha gelmedi tarlusal içsem adet söktürücü olarak yan etkisi olur mu emiyor