Lulemom Deryax benim kızımda 12. Ayında aynı kilodaydı. Şimdi 13 aylık. Bizim uzun zamandır kilo sorunumuz olduğu için raporlu mama kullanıyoruz. Ama doktor hala eksiği var dedi. Devam ediyoruz yani mamaya.