Arkadaşlar merhaba benim bebeğim 18 aylık 19.undan gün alıyor şuan.Yaklaşık 1 1 buçuk aydır kızımda gözlemlediğim bir şey var.Asla tek başına oyun oynamıyor.Oyun odasında beni görmeyince hemen anne diyip yanıma geliyor.Mutfakta yanımdayken kucak istiyor.Bunun için öğrenme kulesi aldım mutfakta o şekilde yanımda duruyor ama içeri gidip kendi kendine oyun oynama süresi 3 dakika.Bu geçici mi?Normal mi? Tedirgin olmalı mıyım?Öneriniz nedir?