Oguzhan_1605 Kızlar oğlumu bugün sünnet için doktora götürdük.pipisini kontrol etti felan sünnet dersisini iyice aşağı indirdi baktı. Sünnete uygun dedi. Akşam sekiz gibi yıkamak için altını açtığımda pipi ucu baya kızarıktı. Ama daha önce 2 defa altına yaptığımda altını aldığımda kızarıklık yoktu. Sizin başınıza böyle bir durum geldi mi? Geldi ise neler yaptınız?
Mirac_21032019 Oguzhan_1605 beze cok temas ettiyse olur cnm arada bnmkininde oluyo bide doktor ellemis bakmis ondanda olur
Bisaniye Oguzhan_1605 eliyle kontrol ettiği için kızarmıştır. Bi de kendisi bezini açarken çekiştirip kaşıyor olabilir mi bebeğiniz? Benimkinin eli sürekli pipide
Tanem33 Oguzhan_1605 bende sünnet icin sordum doktoruma muayeneden sonraki2gün ucu kızarıktı Deriyi asagıya cekiyorlar sanırım kontrol icin onunla alakalı
Mirac_21032019 Oguzhan_1605 yok cnm enfeksiyon degildir enfeksiyonal bi durumda hemen ates cikar genelde
Bisaniye Oguzhan_1605 o zaman doktorun kontrolünden kaynaklıdır eğer huzursuzluk ateş vs yoksa enfeksiyon değildir sanmam.