HEY03D Deletedmom_34 bende braun var annemde de alt modeli var onda görüp almıştım ikimizde çok memnunuz
Muazselami Deletedmom_34 2.435 Yorumlar Philips HR2653/90 Viva Collection Promix El Blenderi, 800 W, SpeedTouch, XL Doğrayıcı, Siyah bu benim ki
huzunkovankusu Deletedmom_34 bende de Karaca vardı hiç memnun kalmadım. Braun multiquick aldım çok memnunum
Miniminnakbebe Deletedmom_34 bende korkmaz var bence almayın haznesi çok geniş kenarlara yapışıuor doğranmıyor 😂 ben de hazneyi düşürüp kırdım bu bahaneyle başka marka rondo alıcam inşallah