Kızlar dün Mersin’den geldik uçakla kızımla beraber 2 aylık henüz. İstanbulda yaşıyoruz ve burası soğumaya başlamış mersinde çok sıcaktı. Acaba hava değişimi mi oldu yoksa üşüdğy mü bugun hiç uyumadı hep huysuzlandı ve sürekli kustu oluk oluk ne yediyse çıkardı hep sürekli ağladı. Yarın hastaneye gitmeli miyim acaba varmı bilgisi olan