Kızım 20 ayın içinde ne istediğini ne söylediğini anlamıyorum haliyle normalde açsa susadiysa derdini anlatir ama şu aralar kızım desem ağlıyor uyutsam ağlıyor kaldırsan ağlıyor hep ağlıyor dolap çekmece aşağıda toplamıyorum eline verrgdigim herşeyi biryerlere sıkıştırıo okeyim yemek yememe derrdimiz zaten aylardır var 🤦🏻♀️ anni annniii tüm gün peşimde bazen nolur in kafamdan diyorum nefes alamıyorum Günde 3582772 kere ismini söylemekten kafam bulaniklasiyor … Kim görse sen ne olmuşsun dio kizima okadar hareketlendi evin içinde savaş halindeyiz babamız bile erkenden bay bay diip uyuyo haliyle yorgun adam 🙄 2 yaş sendromunun dibini gördük galiba yaa… Sanki etini koparmiscasina son 2 saattir ağladı binadakilerde sabır cekiodur kesin okadar ses yaptik çünkü 🙈 sizler bu aylarda olan anneler ne durumdasınız …