Nlvdgn O1Anne yani benim 40im çıkana kadr oldu.sonlara doğru dolu dolu olmasa da akıntı şeklinde geliyordu.50.gunde de adet oldum ben.
delirmeceler O1Anne 5 gün oldu normaldede regl çok olmadığı için çok hafif lekelenme gibi kanamam oldu yapısal demişti doktorum kişiden kişiye değişiyor milletin regl olması uzun sürüyor benim oda erken oldu 2.ayımda normale döndüm:(((
SCerenY O1Anne benim 1 hafta 10 gün kadar oldu azalarak da bitti. Doktorum kontrolde kanaman olacak bir daha dedi ama olmadı. Gerçi aynı doktor bebeğime de 3800gr ve kafası inanılmaz büyük demişti. Aynı gün 3400gr gayet normal kafalı bir bebek doğurmuştum 🙈
delirmeceler O1Anne sarı akıntı yaşamadım ama kaşıntı falan yoksa normaldir vücut kendini normale döndürüyordur
Melekbas O1Anne iki gun kanama iki hafta lekelenmem oldu 42. Gun adet oldum tam kanama olmadigi icin bir ay kesik kesik devam etti
delirmeceler O1Anne bacaklardan ziyade genitalde mantar yada enfeksiyon olmuş olabilir bir kadın doğum uzmanıyla görüşün net cevap alırsınıZ